fredag den 28. maj 2010

Nowhere Boy - Whip It - Adam

Jeg har ikke været i biffen i meega lang tid, og har misset rigtig mange film jeg gerne ville have set. Men denne gang vil vil vil jeg ind og se Nowhere Boy, filmen om John Lennons teens af Sam Taylor-Wood. Den har piger i strutskørter og drenge med pomadehår, rock'n'roll og kærlighed! Liige som mormor kan lide det! Den går i Dagmar i øjeblikket!

Jeg vil også lige anbefale jer at gå ned og leje: Whip It som hedder Rollergirl i Danmark. Det er Drew Barrymores instruktørdebut, og den er ligeså sjov og finurlig som hende! Den har tilmed et fantastisk soundtrack!
Her til sidst vil jeg varmt anbefale filmen Adam, som jeg er fuldstændig forelsket i. Den handler om en fyr der har aspergers syndrom der forelsker sig i sin nye nabo Beth. Vi sad tre piger og var ved at tude op til flere gange under filmen, og råbte iiiih og ååååh og wraaaaaah. Den bedste film jeg har set i rigtig lang tid!


2 kommentarer:

  1. Adam er helt klart på min to-see list nu! Tak for det! :)

    SvarSlet
  2. Selv tak :)! Den er såå god! Er blevet meget forelsket i Hugh Dancy der spiller Adam. Så fin!

    SvarSlet