tirsdag den 10. august 2010

Lyden Af Sensommer.

Jeg har opdaget et helt vidunderligt fint band, de hedder Tennis og de kommer fra det amerikanske land. Lyden er sådan lidt yndig-pige-vokal-i-skramlende-garage agtig, og jeg tror at det ville lyde sådan hvis man tog Beach House og Best Coast i hestehalen og lagde dem ned i en blender - måske med en spiseske Dum Dum Girls i også. Jeg troede egentlig ikke, at jeg var til den der girly-surfer-lyd (for den fik jeg virkelig meget af i foråret fra fyrene - især The Drums og Surfer Blood) men jeg er vidst hoppet i smoothien med begge ben (og snorkel). Lyt selv, jeg tror afgjort det bliver mit sensommer-soundtrack på ipod'en:

Tennis - Marathon:


Best Coast - Boyfriend:


Beach House - Silver Soul:

Dum Dum Girls - Bhang Bhang, I'm A Burnout:


2 kommentarer:

  1. Ej hvor spøjst, jeg har også lige skrevet om Tennis for et par dage siden på min blog. De er fantastiske!

    SvarSlet
  2. Hmmm, (måske?) dumt spørgsmål: hvordan gør man så vidoen ikke er med (går ud fra det er noget youtube, ligner det ihvertfald)?

    SvarSlet