onsdag den 12. maj 2010

Berliner LOVE Part 7.

Jeg har lige været fire dage i Berlin med et valgfagshold fra skolen i 'Trendantropologi'. Vi skulle derned for at lave research til vores opgave, men havde også skemalagt nogle fine udstillinger - bl.a. på Bauhaus og Olafur Eliassons "Inner City Out".

Jeg bliver aldrig træt af Berlin, og så vidt jeg har kunne tælle mig til var det mit syvende visit dernede i løbet af de sidste tre år. Jeg elsker at byen summer af farver og plads til at være kreativ, og jeg kommer altid hjem med en kuffert overfyldt af ideer og nye genbrugskjoler, samt et kamera fyldt til bristepunktet med billeder til inspiration. Desværre gik mit eget digitalkamera i stykker lige inden vi tog afsted, så den kære Mathilde var så sød at låne mig hendes med. Her får I lidt stemning dernede fra.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar