mandag den 12. juli 2010

Du er en lille krokodille fyldt med hø, du er en dukke fyldt med pladevat.

Jeg missede dem på Roskilde, Mouritz/Hørslev Projektet og jeg fortryder det bittert. Vidste godt at det var fedt men troede faktisk ikke, at jeg ville blive så vild med dem. De finurlige tekster og Mads Mouritz bløde stemme går helt ind under huden! Efter mange youtube-lytninger løb jeg idag ned i Stereo Studio på Købmagergade, og købte deres første plade "Så Er Det Sagt" fra 2007. Ekspedienten fortalte at de ikke får flere eksemplarer hjem, så det blev den og ikke den seneste. Den kommer dog i indkøbskurven snart, for fine er de!! Hør selv, og sov godt!


5 kommentarer:

  1. Åh, ja.. Jeg ELSKER også Mouritz/Hørslev. Simpelthen så dejlig musik... Du skal seriøst glæde dig til plade nr 2. Jeg har dem begge, og de betyder noget ganske særligt for mig. Hænger ligesom ved en ganske særlig tid, med en helvedes masse tanker. glæd dig, glæd dig, glæd dig til den nyeste. og NYD så det sagt! hurra for mouritz/hørslev

    SvarSlet
  2. Jeg hørte dem på afstand, med tømmermænd og tørst og sult. Så fine de var - men jeg savnede dig nu altså sammen med mig! ;)

    SvarSlet
  3. Gud ja, det skal jeg også have købt, det var ren søndagsmagi da de spillede, jeg var vild med det. Var den dyr?

    SvarSlet
  4. @sille Jeg skynder mig ud og køber den nyeste når jeg får løn! Er blevet så glad for Så Er Det Sagt allerede!! :)

    @samantha øøøv manner, det var dumt jeg ikke var der.. kunne slet ik klare al den rave, det var alt for vildt for min krop :P

    @emma Nej, den kostede kun 100 kr, men det var vidst også den sidste i Stereo Studio på Købmagergade, men prøv hos en anden pladepusher. Ville så gerne have set dem på Roskilde, men jeg har oplevelsen til gode! :)

    SvarSlet
  5. De er åh så fine!

    Glæd dig til at høre Blik bang bang skiven! og få evt. fat i Lones digtsamlinger, de er eddermandme også fine!

    SvarSlet